Je bord vergeten, bestek kwijt? Of wil je een leuke badge of naambandje kopen als herinnering aan je kamp in Dwingeloo?

We hebben op het Scouting Labelterrein Dwingeloo een Scoutshop met diverse leuke artikelen: Badges, naambandjes, ansichtkaarten, dasringen, zakmessen, insignes, zaklampen, etc. We hebben niet de hele voorraad van Scoutshop-artikelen, maar we kunnen het voor je bestellen en in de meeste gevallen, nog dezelfde week op het terrein.

Ansichtkaart

Ansichtkaart Scouting Labelterrein Dwingeloo

Verstuur een leuke ansichtkaart naar je vrienden en familie om te laten weten hoe leuk het is in Dwingeloo!

€ 0,25 per stuk

Badge Scouting Labelterrein Dwingeloo

De enige echte badge van het Scouting Labelterrein Dwingeloo! Deze moet je hebben als je op Scouting Labelterrein Dwingeloo hebt gekampeerd. Prijkt deze fraaie badge straks ook op jouw uniform?

€ 2,25 per stuk

Dasring Scouting Labelterrein Dwingeloo

Ben je je dasring verloren en wil je een unieke nieuwe dasring als herinnering aan jouw kamp in Dwingeloo? Onze dasringen zijn gemerkt met een uniek brandmerk van het labelterrein. Je kunt de dasring ook samen met de kampstaf inbranden met het brandmerk. Een leuke activiteit!

€ 2,- per stuk

Naambandje Scouting Labelterrein Dwingeloo

Ben je op kamp geweest bij ons? Dan kun je een naambandje kopen met daarop het jaartal. Elk jaar is het naambandje weer anders, dus je kunt een unieke verzameling starten!

€ 0,30 per stuk