Het Scouting Labelterrein Dwingeloo wordt gerund door een team van circa 30 vrijwilligers. Gezamenlijk zorgen wij met veel enthousiasme en inzet voor:

• een goed gastheerschap tijdens het kampeerseizoen
  • beheer en onderhoud van het terrein en de gebouwen
  • afspraken met de gemeente en met de campings in de omgeving

Wij zoeken iemand die het leuk vindt de financiële kant te regelen.

Wat houdt dat in?

• Jij maakt in samenspraak met Scouting Nederland de jaarlijkse begroting.
  • Je houdt in de gaten of de borg betaald is en welke groepen aanbetalingen hebben gedaan.
  • Je zorgt ervoor dat de rekeningen betaald worden.
  • Je maakt kwartaaloverzichten en aan het eind van het seizoen maak je een jaaroverzicht.

Als penningmeester ben je lid van het beheerteam, dat betekent dat je ook meedenkt over planning, prioritering en lange termijn ontwikkeling. Samen met de voorzitter onderhoud je contacten met Scouting Nederland. Meedraaien als kampstaf hoeft niet, maar behoort wel te de mogelijkheden.

Ben jij iemand met:

• een scoutingachtergrond tijd en zin om een leuke (nieuwe) klus aan te gaan
  • die handig is met financiële systemen
  • voldoende vrije dagen heeft rond Hemelvaart (ons gezamenlijke startweekend)S
  • stuur dan een mail met je gegevens (mail, adres, telefoon + scouting(achtige) ervaring) naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Dan nemen wij contact met je op!