Verdien dit leuke herinneringsnaambandje én word met je groep opgenomen in ons recepten E-book! Want ter gelegenheid van ons 70 jarig jubileum gaan we samen met de kamperende groepen een herinneringsreceptenboekje maken.

Wat is er nu lekkerder op kamp dan een mooi scala aan lekkere hapjes? Als voorgerechtje bij het kookvuur, als tussendoortje bij de thee, als verfrissend hapje op een warme dag, of ‘s avonds bij het kampvuur dat immers toch al brandt? Het hoeft niet ingewikkeld (mag wel ;-) als het maar lekker is! Verdien het herinneringsnaambandje, vergaar met jouw groep eeuwige roem (meerdere recepten per groep zijn mogelijk!) én ontvang in het najaar een gratis E-book.

Ontdek het passionele verhaal achter het recept; beleef hoe het recept wordt gemaakt; ontmoet de smaakmakers achter het recept. Dus …… bedenk snel een lekker receptje, maak het tijdens je kamp klaar, laat ons (en je mede-kampeerders!) proeven en jullie én je recept worden vereeuwigd en maken kans om te worden opgenomen in de ‘Smaakmakers top 10!’ van Scouting Labelterrein Dwingeloo!