geldend per 1 januari 2022

Reserveren en betalen

Het reserveren van een kampeerterrein kan via de website of Scouts Online. Je ontvangt meteen een bevestiging van ontvangst in je mailbox.

De reservering wordt pas definitief wanneer de borg per kampeerterrein is overgemaakt op banknummer t.n.v. NL45RABO0385962924 Scouting Labelterrein Dwingeloo o.v.v. het reserveringsnummer.

Uiterlijk 1 maand voor aanvang van het kamp dient 50% van de kampkosten te zijn voldaan op banknummer NL45RABO0385962924 t.n.v. Scouting Labelterrein Dwingeloo o.v.v. het reserveringsnummer. Niet tijdig betalen geeft ons het recht een reservering te annuleren. De in deze voorwaarden genoemde annuleringsvoorwaarden zijn dan van toepassing.

Wijzigingen in je reservering

Er wordt afgerekend op basis van het werkelijk aantal deelnemers. Wijzigingen in het deelnemersaantal kunnen tot een maand voor het kamp worden doorgegeven. Bij de afrekening wordt uitgegaan van de werkelijke overnachtingen met een maximale afwijking van 80% van het opgegeven aantal deelnemers.

Borg

De borg per kampeerterrein bedraagt € 75,00. Deze borg wordt binnen twee weken na afloop van jullie verblijf terugbetaald op de bij ons bekende bankrekening, indien van toepassing verminderd met kosten voor bijvoorbeeld het niet schoon achterlaten van jullie kampeerterrein, vernielingen en/of defecten.

Annuleringskosten

Bij annulering door de kamperende groep worden de volgende kosten in rekening gebracht:

• Tot één maand voor aanvang van het kamp: De borg en reeds betaalde kampkosten worden volledig terugbetaald.
  • Tot twee weken voor aanvang van het kamp: De borg en 25% van de reeds betaalde kampkosten.
  • Vanaf twee weken voor aanvang van het kamp: De borg en 50% van de reeds betaalde kampkosten.

Bijzondere omstandigheden

In overmacht situaties veroorzaakt door natuurrampen, politieke conflicten, weersomstandigheden etc. kunnen wijzigingen in jullie reservering noodzakelijk zijn. Van wijzigingen voor aanvang van het verblijf wordt je op de hoogte gesteld. In alle gevallen blijft de overeengekomen betalingsverplichting onverminderd bestaan.

Corona

Bij boeking dient ervan uit te worden gegaan dat kampen en verblijven op Scouting Labelterrein Dwingeloo in het kampeerseizoen 2022 worden georganiseerd conform de kamp-protocollen zoals beschikbaar op www.wegaanopzomerkamp.nl. Het moeten voldoen aan de protocollen en/of daaruit voorvloeiende maatregelen is geen reden voor kosteloze annulering en de bestaande annuleringsregeling is dan van kracht. Bij sterk aangescherpte coronamaatregelen, waardoor kampen en verblijven praktisch niet meer mogelijk zijn, kan over gegaan worden tot kosteloze annulering.