In het kampeerseizoen, dat loopt van 1 april tot 1 december, is tijdens de schoolvakanties altijd iemand van de kampstaf aanwezig. Op aanvraag en in overleg kunnen we het terrein ook in de weekenden openen. Echter, alleen binnen het reguliere kampeerseizoen.

Welkom zijn:

Aankomst- en vertrektijden zomerkampen:

Om gedurende de zomerkampweken de wisseling van groepen op zaterdag zo soepel mogelijk te laten verlopen, gelden de volgende vertrek- en aankomsttijden:

• Vanaf 12.00 uur kan je je aanmelden en daarna kan je je kampterrein op. In drukke weken kunnen we een aankomst- en vertrekschema hanteren.
  • Vertrekkende groepen moeten het kampterrein op zaterdag om uiterlijk 12.00 uur verlaten hebben.

Aankomst- en vertrektijden weekendkampen:

Bij weekendkamperen, ben je welkom vanaf vrijdagavond 19.00 uur. Je bent dan welkom tot zondagmiddag 15.00 uur. Tijdens Pasen, Hemelvaart en Pinksteren gelden afwijkende aankomst- en/of vertrektijden. Andere aankomst- en vertrektijden zijn alleen mogelijk na overleg.