Langzaam aan wordt duidelijk wat er kan deze zomer, we kunnen deze zomer op kamp, althans daar lijkt het op. Uiteraard wel op kamp met inachtneming van een aantal voorwaarden, die lijken op de voorwaarden zoals deze vorig jaar ook golden. Op www.wegaanopzomerkamp.nl kun je het protocol downloaden. Wij merken in ieder geval dat er extra aandacht voor het Scouting Labelterrein Dwingeloo is en daar zijn we heel blij mee! De eerste drie weken van de zomervakantie (week 28, 29 en 30) zijn volledig vol. Vanaf 31 juli t/m 5 september hebben we nog plaats voldoende. Dus moet je je zomerkamp nog plannen; je bent van harte welkom.

Dit Paasweekend kamperen een aantal gezinnen en individuele scouts op ons kampeerterrein. Het is dus een stuk rustiger dan 'normaal' tijdens de Pasen. We vinden het jammer dat de HIT niet door kan gaan, maar zijn blij dat scouts de weg naar Dwingeloo toch nog kunnen vinden. Ook in de mei-vakantie van 30 april t/m 9 mei zijn gezinnen en individuele scouts van harte welkom!