HIT Dwingeloo heeft een bank aangeboden gekregen van de staf van het Scouting Labelterrein, omdat HIT dit jaar 40 jaar bestaat.

HIT staat voor Hikes, Interessekampen en Trappersexpedities van Scouting Nederland. Uitdagende activiteiten zoals vlotvaren, pittige wandelingen, klimmen en natuurlijk culinaire hoogstandjes van het houtvuur komen aan bod.

Deze editie komen er scouts uit zestien verschillende kampen uit heel Nederland om mee te doen. De deelnemers gaan aan de slag met de slogan ‘Alle kanten op!’. Tijdens de Paasdagen is de omgeving van onder andere Nationale Parken Dwingelderveld en het Drents-Friese Wold het thuis voor de scouts van HIT.

Natuurlijk hopen wij als kampstaf van het Scouting Labelterrein Dwingeloo dat al onze gasten gaan genieten van dit bankje. Dat kunnen kampeerders zijn die bij ons komen kamperen in het seizoen, maar natuurlijk ook alle buurtbewoners die een wandeling over ons terrein komen maken!

Jarige HIT ontvangt bankje