Kom je deze zomer met je groep op zomerkamp in Dwingeloo? Van harte welkom, we verheugen ons al op jullie komst! Voor je zomerkamp begint, is het handig wanneer je nog even aan de volgende zaken denkt...

• Op de dag van aankomst kun je vanaf 12.00 uur op je terrein terecht. Laat auto's op het parkeerterrein staan en meld je eerst bij de kampstaf in het stafhuisje.
  • Na aankomst in Dwingeloo lever je zo snel mogelijk het nachtregister van je groep in. Deze hebben wij nodig om een actueel overzicht te hebben van het aantal kampeerders in geval van nood. Bovendien maken we aan de hand van het nachtregister de afrekening op.
  • Vervoer je je materiaal en bagage met een aanhanger naar Dwingeloo en blijft deze gedurende je zomerkamp staan? Op het gehele kampterrein zijn aanhangers niet toegestaan. Voor vervoer van kampeermaterialen zijn handkarren beschikbaar en de kampstaf rijdt bij aankomst en vertrek materialen naar en van je kampeerveld met behulp van 'Muck'. Aanhangers mogen niet op het Labelterrein blijven staan, maar dienen na het uitpakken geplaatst te worden op het parkeerterrein. Denk dus aan een disselslot.
  • Het opladen van mobiele telefoons en/of powerbanks is mogelijk. In het palenhok staat een kluisjeskast, in principe is er voor elke groep een kluisje, voorzien van vier stroompunten en slot te huur. De kosten voor verhuur bedragen € 2,50 en de borg voor het slot is € 20,-.
  • We hebben geen mogelijkheid om bijvoorbeeld je kampgeld, aankopen bij de Scoutshop, etc. te pinnen. We kunnen alleen contante betalingen accepteren. Pinnen kan wel in het dorp.
  • Wil je last-minute nog een (paar) nacht(en) komen kamperen? Neem dan, vanaf 7 juli, telefonisch contact met ons op, via telefoon 0521 - 591 430.

Heb je nog andere vragen? Kijk even of het antwoord tussen de veelgestelde vragen staat. Zo niet, neem dan even contact met ons op!

Update 4 juli 2018: We hebben een stookverbod. Lees hier meer.

Succes met de laatste voorbereidingen van jullie zomerkamp en tot snel!

Leuk dat je er bent!